مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15ورزشي

پاراکماندار جوان ایرانی در لیست زنان پیشرو بنیاد ملاله


محدثه کهنسال، پاراکماندار جوان ایرانی یکی از ورزشکارانی ست که با مشارکت در طرح “من می توانم” و به واسطه حضور در پارالمپیک ریو در سن 17 سالگی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، برنامه  تغییر دهندگان بازی (سی ورزشکار زنی را که کلیشه های زندگی را به چالش کشیده اند انتخاب کرد که از میان آنها هشت بانوی پیشرو پارالمپیکی در لیست مجموعه ی تلویزیونی بنیاد ملاله با عنوان) تغییر دهندگان بازی قرار گرفتند.

این افراد با روایت داستان خود، دستاوردهای ورزشی و کاری شان به عنوان الگو کمک می کنند به سوی جهان عادلانه تری گام برداریم.

بب ویو پارا شمشیرباز ایتالیایی، کاملیا هاسه پاراشناگر کاستاریکایی، سارا وارگاس از کلمبیا، آیا آیمن از مصر، ورزشکار اوگاندا، میکی متسون ورزشکار هاکی روی یخ ژاپنی، لوسیا مونتنگرو از آرژانتین و محدثه کهنسال پاراکماندار جوان ایرانی نامزد حضور در این برنامه هستند.

محدثه کهنسال، پاراکماندار ایرانی یکی از ورزشکارانی ست که نقش موثری در طرح “من می توانم” از برنامه ی آموزش جهانی کمیته ی بین المللی پارالمپیک داشته است.

برنامه ای که هدفش، تجهیز آموزش دهندگان به منابعی است که از طریق آن یکسان سازی را با ارزش های جنبش پارالمپیک به جامعه ی مخاطب آموزش دهند و دستاورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراکماندار جوان ایرانی در لیست زنان پیشرو بنیاد ملاله

پاراکماندار جوان ایرانی در لیست زنان پیشرو بنیاد ملاله