مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15اقتصادي

توسعه استانی ناوگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا


مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا گفت: ناوگان خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا در 12 استان دیگر کشور توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از سایپا به نقل از روابط عمومی امداد خودرو سایپا، عباس فخاریان، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح خدمات خودرو در محل با استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا روبرو شده و قرار است همچنان با هزینه ایاب و ذهاب رایگان اجرا شود.

همچنین ارائه این خدمت در 12 استان دیگر کشور نیز توسعه پیدا کرده است.

فخاریان افزود: در ادامه اجرا و تکمیل خدمات در محل امداد خودرو سایپا، این طرح در استان های قم، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، همدان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد نیز توسعه پیدا کرد.

به گفته فخاریان، با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا، طرح خدمات خودرو در محل از سوی امداد خودرو سایپا با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان اجرا شده که در چهار ماه ابتدای سال جاری، افزون بر 11 هزار خدمت برای مشتریان انجام گرفت.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا نابودی کامل ویروس کرونا، شرکت امداد خودرو سایپا همچنان طرح خدمات خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استانی ناوگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا

توسعه استانی ناوگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا