مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15سياسي

نشست سالانه پنج سانتی متر از دشت های خراسان رضوی


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: به طور متوسط نشست پنج سانتی متری زمین در دشت های استان به صورت سالانه بسیار جدی است، بنابراین ارتباط دوسویه دولت با مردم تا حد زیادی به رفع این بحران کمک می کند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: به طور متوسط نشست پنج سانتی متری زمین در دشت های استان به صورت سالانه بسیار جدی است، بنابراین ارتباط دوسویه دولت با مردم تا حد زیادی به رفع این بحران کمک می کند، دشمن در چند سال آینده مسئله آب را به بحران سیاسی - امنیتی تبدیل می کند.

محمد علایی اظهارکرد: امروزه هیج فعالیتی بدون مدیریت افکار عمومی شدنی نیست، حتی ساده ترین کارها در جوامع بدون مدیریت افکار عمومی اجرایی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اﻗﺪاﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ آب ﻣﻨﻄﻘﻪ ای خراسان رضوی در ﺣﻮزه ﺻﯿﺎﻧﺖ از ﻣﻨﺎﺑﻊ آب، اﻟﮕﻮیی ﻣﻮﻓﻖ است، عنوان کرد: ﺣﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﮑﻼت در حوزه آب با حضور کشاورزان، مردم و مسئولان و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت ها یکی از ارکان مدیریت مشارکتی است.

علایی با اشاره به اینکه حوزه آب و برق به دلیل دارا بودن سهم پررنگ در جامعه، بسیار حائز اهمیت هستند، تصریح کرد: شدت مصرف انرژی در ایران بسیار بالا است و جزو کشورهای مصرف گرا در حوزه انرژی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سالانه پنج سانتی متر از دشت های خراسان رضوی

نشست سالانه پنج سانتی متر از دشت های خراسان رضوی