مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-15اجتماعي

«لاس پوزاس» باغی به ظاهر باستانی با راه پله‎ ای به بهشت


فرهنگ منحصر به فرد مکزیک و مردمش این کشور را در زمره یکی از بهترین مقاصد گردشگری قرار داده است، البته آب و هوا و مکان های دیدنی نیز در منحصر به فرد شدن این کشور بسیار نقش داشته و دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرهنگ منحصر به فرد مکزیک و مردمش این کشور را در زمره یکی از بهترین مقاصد گردشگری قرار داده است، البته آب و هوا و مکان های دیدنی نیز در منحصر به فرد شدن این کشور بسیار نقش داشته و دارند.

باغ لاس پوزاس یکی از محبوب ترین و دیدنی ترین نقاط دنیا است که گردشگران با حضور در این سرزمین عجایب بسیار شگفت زده خواهند شد.

یکی از شگفتی های این باغ مجسمه های شگفت انگیز آن بوده که لاس پوزاس را شبیه به خرابه های باستانی کرده است؛ این باغ در قلب جنگ های بارانی سن لوییس توسط هنرمندی انگلیسی در نزدیکی روستای زیلیتلا مکزیک ساخته شده است.

از آن جایی که مکزیک کشوری سورئالیست است و هنرمندان سورئال زیادی به این منطقه تعلق دارند، وجود مجسمه های سورئال در این پارک چیز عجیبی به نظر نمی آید؛ به هر حال وجود این مجسمه ها همراه با ترکیب زیبایی از طبیعت، منظره منحصر به فردی را ایجاد کرده است که بازدیدکنندگان از این باغ گذر ساعت را متوجه نخواهند شد.

همان طور که گفته شد، وجود مجسمه ها در این باغ حالتی باستانی به آن داده و گردشگران در هنگام بازدید از لاس پوزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاس پوزاس» باغی به ظاهر باستانی با راه پله‎ ای به بهشت

«لاس پوزاس» باغی به ظاهر باستانی با راه پله‎ ای به بهشت