مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-15سياسي

بیمارستان آیت اله طالقانی اراک مستهلک شده است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از جمله بیمارستان های قدیمی استان است که به دلیل قدمت بالا دچار استهلاک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری در نشست بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی بیمارستان آیت الله طالقانی اراک اظهار کرد: بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از جمله بیمارستان های قدیمی استان است که به دلیل قدمت بالا دچار استهلاک شده و نیازمند بازسازی و بهسازی است.

وی تصریح کرد: پروژه بیمارستان خیریه ساز سینا آشتیانی هم اکنون در حال ساخت است که باید با پیشرفت فیزیکی بیشتر مراحل ساخت آن طی شود تا بتواند کاستی های موجود در این بیمارستان را جبران کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل پرداخت ارزی برای خرید دستگاه اتوآنالایزر گفت: به دلیل بدهی هیات امنا به شرکت فروشنده، فروشنده کد تحویل و گارانتی کالا را به کمپانی اصلی که فرانسوی است، ارسال نمی کنند و به همین دلیل امکان نصب کالا وجود ندارد، گویا پس از نامه نگاری با هیات امنا نهاد مذکور اعلام کرده که بانک مرکزی بودجه ای در خصوص بدهی های هیات امنا به شرکت های تجهیزات پزشکی تخصیص نداده است که باید این مشکل را پیگیری و برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آیت اله طالقانی اراک مستهلک شده است

بیمارستان آیت اله طالقانی اراک مستهلک شده است