مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-15سياسي

برگزاری رزمایش اهدای خون بسیج پیشکسوتان شهرستان ارومیه+تصاویر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: رزمایش اهدای خون بسیج پیشکسوتان شهرستان ارومیه با حضور پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار می شود.

- قهرمان عیوضلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رزمایش اهدای خون بسیج پیشکسوتان شهرستان ارومیه با حضور پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مصادف با روز خانواده و تکریم بازنشستگان و ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی پر از افتخارات نیروی نظامی و انتظامی است که هر روز با مجاهدتهایشان این کتاب را قطورتر می کنند، تصریح کرد: این رزمایش 25 و 26مرداد ماه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی عراق و در دفاع از حریم امامت و ولایت از جان و خون خود در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی مایه گذاشتند و امروز این افراد با حضور خود در مراکز انتقال  خون و با اهدای خون در دفاع از سلامت جامعه و همچنین در مقابله با ویروس کرونا به کمک هموطنان می آیند.

عیوضلو خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تدوام کمک مومنانه انجام می گیرد و امیدواریم با اجرای این رزمایش حیات دوباره به بیماران نیازمند به خون بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش اهدای خون بسیج پیشکسوتان شهرستان ارومیه+تصاویر

برگزاری رزمایش اهدای خون بسیج پیشکسوتان شهرستان ارومیه+تصاویر