مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-15سياسي

کتاب «خیره به خورشید نگریستن» اروین یالوم نقد و بررسی می شود


مترجم کتاب «خیره به خورشید نگریستن»، اثر اروین یالوم در هشتمین قسمت از برنامه چراغ مطالعه از راهکارهای غلبه بر وحشت از مرگ می گوید.

- مترجم کتاب خیره به خورشید نگریستن ، اثر اروین یالوم در هشتمین قسمت از برنامه چراغ مطالعه از راهکارهای غلبه بر وحشت از مرگ می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اورانوس قطبی نژاد آسمانی، مترجم کتاب خیره به خورشید نگریستن در هشتمین قسمت فصل جدید برنامه چراغ مطالعه پاسخگوی پرسش های کورش علیانی خواهد بود.

پیرامون تمامی ما، افرادی هستند که تجربه ی از دست دادن عزیزی یا مشاهده ی مرگی را داشته اند و با احساس ترس از مرگ دست و پنجه نرم می کنند، به همین دلیل مرگ برای هیچکس احساس غریبی نیست.

در حقیقت از ابتدای تاریخ، مرگ همواره موضوعی است که ذهن آدمیان را به خود مشغول کرده.

شاید شخصا در زمان هایی با این احساس روبه رو شده ایم ولی برای مدتی با سرگرم شدن به موضوعات مختلف خودمان را از چنگ این احساس و اضطراب رها کرده ایم، اما باید این موضوع را بپذیریم که این اضطراب هرگز از بین رفتنی نیست و برای هر فردی در برهه ای از زمان به شکل متفاوت خود را نشان می­دهد.

اروین یالوم در کتاب خیره به خورشید نگریستن به شیوه ای بسیار هنرمندانه و با نگارشی ساده و روان این احساس را نوعی حس مشترک عمومی به تصویر می کشد و به گفته خودش می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «خیره به خورشید نگریستن» اروین یالوم نقد و بررسی می شود

کتاب «خیره به خورشید نگریستن» اروین یالوم نقد و بررسی می شود