مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-15سياسي

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا


جانشین رییس پلیس بین الملل ناجا بر تقویت دیپلماسی پلیسی تاکید کرد و گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و ارتقای سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

- جانشین رییس پلیس بین الملل ناجا بر تقویت دیپلماسی پلیسی تاکید کرد و گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و ارتقای سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کارگاه آموزشی کشور شناسی با رویکرد انتظامی به ریاست سردار کاظم مجتبایی جانشین رییس پلیس بین الملل ناجا و دکتر حسین امیر عبدالهیان - دستیار ویژه رییس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی - کارشناسان پلیس بین الملل و پلیس های تخصصی به صورت ویدئو کنفرانس در محل پلیس بین الملل ناجا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سردار کاظم مجتبایی اظهارکرد: آموزش اثرگذار می تواند اخلاق و رفتار جدید در کارکنان ایجاد کند، به همین منظور پلیس بین الملل ناجا با برنامه ریزی تلاش می کند از صاحبان اندیشه های دیپلماسی در سطح کشور در برگزاری کارگاه های آموزشی و پیشبرد اهداف بهره ببرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی و تاثیرات آن بر دیپلماسی ملی گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و ارتقای سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا