مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-15اقتصادي

کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل .

- فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از 24 میلیارد ریال ارز از قاچاقچیان و دستگیری 2 متهم توسط پلیس فرودگاه شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه آن ها انواع ارز های خارجی به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه پس از کشف ارز قاچاق از وسایل آن ها، در نهایت پرونده در خصوص هر دو متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر تشکیل و به همراه ارز و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دیگر اقدام ارزنده پلیس فرودگاه شیراز در کشف کالای قاچاق (برد ماینر) در عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توسط پلیس فرودگاه شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه