مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-15سياسي

محرم امسال، خاص و ویژه است


فرماندار میبد با تاکید بر این که محرم امسال به دلیل شیوع کرونا، خاص و ویژه است، بیان کرد: هیئت های مذهبی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم هستند.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد با تاکید بر این که محرم امسال به دلیل شیوع کرونا، خاص و ویژه است، بیان کرد: هیئت های مذهبی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم هستند.

حسین فلاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط محرم امسال، خاص و ویژه است و شیوع کرونا با شتاب بیشتری در حال تاختن است لذا اگر وضعیت در این ایام کنترل نشود، قطعاً شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود.

وی از اصحاب رسانه خواست با اطلاع رسانی بیشتر بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مردم در این ایام تاکید کنند تا عزاداری امسال ضمن رعایت موازین بهداشتی و سلامت جامعه، در شأن ائمه و مورد پسند عموم برگزار شود و شاهد از دست رفتن زندگی عزاداران بر اثر سهل انگاری در این رابطه نباشیم.

علی باقرپور دادستان عمومی میبد نیز در این جلسه با تاکید بر این که کرونا شرایط زندگی را تغییر داده است، گفت: شکل عزاداری امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته انجام شود.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی هیئت های عزاداری را خواستار شد و ابراز کرد: برگزاری عزاداری امسال همانند سال های گذشته در واقع جفای به حق الناس است و قطعاً مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم امسال، خاص و ویژه است

محرم امسال، خاص و ویژه است