مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-15ورزشي

مسؤولان مازندرانی با امضای 7 تفاهم نامه در زمینه کاهش آسیب اجتماعی متحد شدند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و حمایت و صیانت از بهبودیافتگان اعتیاد و ارتقاء دانش اعتیاد با امضای هفت تفاهم نامه زمینه بهره گیری از ظرفیت های دستگا ه های مختلف استان برای کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به نقش و رسالت 60 دستگاه و نهاد در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر گفت: این هفت تفاهم نامه به امضای مسوولان مدیرتی در مازندران رسیده است.

وی اعلام کرد: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد، مدیر کل ورزش و جوانان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر کل فنی و حرفه ای، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری، مدیر عامل مجمع خیرین صیانت اجتماعی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مازندران این تفاهم نامه ها را امضا کردند.

مظفری افزود: تلاش برای ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای بهبود یافتگان مواد مخدر و خانواده های آنان، تلاش در راستای ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نسبت به اثرات سوء و مخرب اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان مازندرانی با امضای 7 تفاهم نامه در زمینه کاهش آسیب اجتماعی متحد شدند

مسؤولان مازندرانی با امضای 7 تفاهم نامه در زمینه کاهش آسیب اجتماعی متحد شدند