مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-15اقتصادي

افزایش اشتغال زایی و ارزآوری در دستور کار بنیاد برکت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین مدنی در مراسم افتتاح فاز توسعه شرکت سیم و کابل نور زنجان به عنوان یکی از بنگاه های مشارکتی بنیاد برکت در شهرک صنعتی زنجان با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده، - مدیرعامل بنیاد برکت درباره مشارکت این بنیاد با شرکت سیم و کابل نور زنجان توضیح داد: این شرکت قبل از مشارکت با بنیاد برکت در فضایی اجاره ای و با ظرفیت محدود مشغول به فعالیت بود که پس از مشارکت، محل فعلی شرکت خریداری و سرمایه در گردش مورد نیاز جهت افزایش تولید آن تامین شد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی بنیاد برکت در این واحد تولیدی بیان کرد: فعالیت این شرکت در حال حاضر با 60 درصد ظرفیت تولید باعث ایجاد شغل برای 225 نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم شده است.

مدنی تاکید کرد: به دلیل استفاده از ماشین آلات به روز، محصولات شرکت مشارکتی بنیاد برکت بسیار باکیفیت بوده و قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی است.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته تا به امروز 334 تن از محصولات خود را به ارزش تقریبی یک میلیون و 200 هزار دلار به کشور های عراق و افعغانستان صادر کند.

وی در تشریح فعالیت های بنیاد برکت در استان زنجان گفت: بنیاد تا به امروز با 7 شرکت مشارکت داشته و 801 میلیاد ریال در آن ها سرمایه گذاری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال زایی و ارزآوری در دستور کار بنیاد برکت

افزایش اشتغال زایی و ارزآوری در دستور کار بنیاد برکت