مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-15بين الملل

دیپلماسی احمق ها!


شواهد و قرائن غیرقابل انکار حاکی ازآن است که پروژه آمریکایی به اصطلاح صلح خاورمیانه و عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی ابتر خواهد ماند و تنها راه باقی مانده همان نظر امام«ره» و سیاست اعلام شده جمهوری اسلامی مبنی بر محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیدگاه خبرگزاری فارس، حسام الدین برومند در یادداشتی نوشت: توافق امارات با رژیم جعلی و جانی صهیونیستی برای آنچه که عادی سازی روابط نامیده شده در پوشش و ذیل یک پروژه آمریکایی به نام صلح در منطقه منعقد شده است! از همین روی پیرامون جزییات این توافق رنگین و ننگین که در تارنمای کاخ سفید منتشر شد، آمده است: درد زایمان تولد خاورمیانه جدید است! وقت مناسبی است برایان هوک، الان و در ایام بیکاری (عزل از ریاست گروه اقدام علیه ایران در پی شکست پروژه فشار حداکثری ) کمی به عقب تر برگردد و تحولات سالهای گذشته را مرور نماید.

 این در حالی است که امروز مقاومت دست برتر منطقه است و خیانت کشور کوچکی چون  امارات نمی تواند این معادله را برهم بزند.

  از سوی دیگر؛ محمد بن زاید ولیعهد امارات در توجیه این خیانت تاریخی و ننگین می گوید: توافق کردیم که طرح الحاق کرانه باختری به اسراییل متوقف ‎شود ! این موضع گیری جناب شیخ! هم نشان می دهد علاوه بر خیانت دچار حماقت هم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی احمق ها!

دیپلماسی احمق ها!