مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15اقتصادي

تامین برق پایدار اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تامین برق پایدار، باکیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از برنامه ها و چشم اندازهای این شرکت برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد اله داد ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تامین برق پایدار، باکیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از برنامه ها و چشم اندازهای این شرکت برشمرد.

وی افزود: افزایش بهره وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق از جمله برنامه های شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزایش هزینه های اجرایی و تجهیزات برق در راستای افزایش نرخ ارز، کمبود نقدینگی و کاهش وصول مطالبات را از مهم ترین مسائل صنعت توزیع برق استان دانست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه انرژی های نو در استان مرکزی باید در اولویت قرار گیرد.

توسعه انرژی های نو در استان مرکزی باید در اولویت قرار گیرد محمد حسن آصفری اظهار کرد: استفاده از شیوه های نوین در حوزه برق به دلیل بالا بودن رشد تکنولوژی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که امیدواریم در استان نیز این رویکرد تقویت شود.

وی افزود: سرمایه گذاری های انجام شده در توسعه انرژی های تجدیدپذیر در دنیا شتاب مضاعفی گرفته و ایران به دلیل برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق پایدار اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است

تامین برق پایدار اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است