مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-15سياسي

از آسیب شناسی تا پیشنهادهایی جهت بهبود وضعیت رسانه های حوزوی


یک عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن بیان نقاط قوت و ضعف رسانه های حوزوی، پیشنهادهایی را جهت بهبود وضعیت رسانه های حوزوی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبری معلم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اهمیت رسانه ها اظهار داشت: رسانه های حوزوی همانند سایر رسانه ها از عوامل ثانویه جامعه پذیری هستند که نقش مهمی در شکل دهی پندارها و باورهای جامعه دارند.

وی با بیان این که رسانه های حوزوی می توانند نقش آموزشی، پژوهشی، خبری و هدایت گری افکار عمومی جامعه را به خوبی ایفا کنند، گفت: آسیب شناسی رسانه های حوزوی از این جهت مهم هست که سبب رفع نواقص، تقویت نقاط قوت و توسعه هوشمندانه آنها خواهد شد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقاط قوت رسانه های حوزوی پرداخت و تصریح کرد: انتشار ده ها نشریه علمی پژوهشی، ترویجی و تخصصی در حوزه های مختلف علوم انسانی اسلامی، فعالیت در فضای مجازی و اطلاع رسانی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی حوزه های علمیه، معرفی پژوهشگران و مبلغان نخبه حوزوی و کمک به طلاب حوزه های علمیه در فراگیری درس های حوزوی، برخی نقاط قوت رسانه های حوزوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آسیب شناسی تا پیشنهادهایی جهت بهبود وضعیت رسانه های حوزوی

از آسیب شناسی تا پیشنهادهایی جهت بهبود وضعیت رسانه های حوزوی