مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-15بين الملل

سازمان ملل: استقبال از توافق امارات و اسراییل به معنی تایید اشغالگری نیست


سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی گفت که استقبال این سازمان از توافق اسراییل و امارات برای عادی سازی روابط به معنای تأیید اشغالگری و سیاست های آن نیست.

- سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی گفت که استقبال این سازمان از توافق اسراییل و امارات برای عادی سازی روابط به معنای تأیید اشغالگری و سیاست های آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره استقبال این سازمان از توافق رژیم صهیونیستی و امارات اظهار کرد: استقبال ما به معنای حمایت از اشغالگری و سیاست های آن نیست و ما گفتیم که از بیانیه صادر شده توسط محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل استقبال کردیم اجرا نشدن طرح الحاق برای ما بسیار مهم است و همیشه خواستار این موضوع بودیم.

وی افزود: من معتقدم که نمی توان دبیرکل سازمان ملل را متهم کرد که از اشغالگری حمایت می کند؛ او و دیگر مقامات سازمان ملل همیشه علیه طرح الحاق و دیگر طرح های یکجانبه اسراییل صحبت کرده اند.

دوجاریک تصریح کرد: آنچه ما از آن حمایت می کنیم فرصتی است که معتقدیم باعث بازگشت رهبران فلسطین و اسراییل به میز مذاکرات جدی می شود و این همیشه پیام دبیرکل سازمان ملل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: استقبال از توافق امارات و اسراییل به معنی تایید اشغالگری نیست

سازمان ملل: استقبال از توافق امارات و اسراییل به معنی تایید اشغالگری نیست