مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-15اجتماعي

بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پرورش هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پروش خوزستان آزمون می دهند، گفت: به داوطلبان توصیه می شود از آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه و کیف دستی خودداری کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پروش خوزستان آزمون می دهند، گفت: به داوطلبان توصیه می شود از آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه و کیف دستی خودداری کنند.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کنکور سراسری سال 99 از روز 29 مرداد در نوبت های صبح آغاز و تا یکم شهریور ادامه دارد.

در استان خوزستان، کنکور سراسریِ حدود 13 هزار داوطلب در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار می شود و کنکور 51 هزار و 341 نفر در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنکور سراسری در نواحی اهواز و 22 شهرستان استان برگزار می شود، افزود: بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پرورش خوزستان آزمون می دهند.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه کنکور سراسری در 500 حوزه آموزش و پرورش برگزار می شود، تاکید کرد: در روز چهارشنبه (29 مرداد) در گروه آزمایشی هنر، هزار و 859 شرکت کننده، روز پنجشنبه (30 مرداد) در گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی 19 هزار و 742


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پرورش هستند

بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پرورش هستند