مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-15اقتصادي

محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان نداریم


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان واقعی نداریم، اعلام کرد: - عبدالله گیتی منش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از سنندج اظهار کرد: باتوجه به اجرای طرح توزیع الکترونیک نفت سفید در سنوات گذشته در استان شرکت نفت نسبت به روزآوری آمار خانوارهای حائز دریافت گاز مایع و ثبت مشخصات سرپرست خانوار در سامانه درخواست فرآورده های نفتی اقدام کرده است.

وی افزود: سهمیه گاز مایع این خانوارها در کارت بانکی ایشان شارژ می شود که با مراجعه به نمایندگی های توزیع می توانند سهمیه خود را با قیمت مصوب (هرکپسول 11 کیلویی ) 9700 تومان خریداری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از مشتریان، مصرف کنندگان و سایر اصناف تولیدی، کشاورزی و غیره که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گازمایع هستند باید در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس http://newtejaratasan.

niopdc.

ir ثبت نام نمایند.

  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به وظیفه نظارتی سازمان صمت در خصوص ساماندهی توزیع گاز مایع اعلام کرد: این شرکت متولی تامین گاز مایع در استان است که از مزایای اجرای این طرح می توان به ساماندهی توزیع گاز مایع، شناسایی مصرف کنندکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان نداریم

محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان نداریم