مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-15سياسي

«خانه ما» مسابقه ای با آموزش درآمدزایی در خانه/ یادآوری تکلیف انسانی کمک به دیگران


«خانه ما» به ما گوشزد می کند که زندگی جریان دارد و باید آن را با شرایط جدید تجربه کرد و مراقب سلامتی خود و آدمهای دورو برمان باشیم.

- فضه سادات حسینی گوینده خبر و مجری سیما در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس پیرامون مسابقه خانه ما اذعان داشت: مسابقه را هیچ وقت به تنهایی ندیده ام ولی چون خانواده ام این مسابقه را دنبال می کنند، من هم گاه گداری آن را تماشا می کنم.

به اعتقاد من خانه ما برنامه جالبی است و بیشترین جذابیت آن بابت بحث سبک زندگی، ارتباطات خانواده، اقتصاد، مدیریت هزینه ها و خیلی موارد دیگر می باشد.

به این مفاهیم خیلی شعاری پرداخته نشده و بسیاری از مباحث مهم خانواده در قالب گفتگو و طنز به نمایش درآمده که همین خود موجب افزایش جذابیت کار شده است.

خانه ما باعث رشد فکری همه اعضای خانواده می شود وی با تاکید بر محوریت وفاق خانواده ها در خانه ما یادآور شد: یاد گرفتن مدیریت هزینه ها و ایجاد یک فضای همدلی با تمام اختلافاتی که گاه میان خانواده به وجود وجود می آید، از موارد قابل تأمل در برنامه است.

اینکه اعضای خانواده با همه اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه هایی که بایکدیگر دارند، باهم کنار بیایند یا در میهمانی ها و دورهمی ها(که در ایام کرونا به شکل آنلاین انجام می گیرد) همراه هم شوند و بتوانند یک زندگی عادی را در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه ما» مسابقه ای با آموزش درآمدزایی در خانه/ یادآوری تکلیف انسانی کمک به دیگران

«خانه ما» مسابقه ای با آموزش درآمدزایی در خانه/ یادآوری تکلیف انسانی کمک به دیگران