مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-15ورزشي

کودکان و بازی های خانگی در دوران کرونا


قرنطینه خانگی و تعطیلی مدارس، روزهای ملال آور و خسته کننده ای را برای کودکان بدنبال داشته است.

کودکانی که تا پیش از شیوع کرونا هم مهدکودک و مدرسه می رفتند و هم در پارک ها و در جمع دوستانشان شادمانه بازی و ورزش می کردند، - ایسنا/کرمانشاه قرنطینه خانگی و تعطیلی مدارس، روزهای ملال آور و خسته کننده ای را برای کودکان بدنبال داشته است.

کودکانی که تا پیش از شیوع کرونا هم مهدکودک و مدرسه می رفتند و هم در پارک ها و در جمع دوستانشان شادمانه بازی و ورزش می کردند، اکنون چندماهی است که در چهاردیواری خانه محبوس شده اند.

هرچند در این مدت بهانه گیری های مداوم برخی کودکان تعداد زیادی از والدین را کلافه کرده، اما والدینی هم هستند که با کمی خلاقیت و صبر و حوصله برای پرکردن اوقات فراغت کودکانشان و متوقف نشدن فعالیت های آموزشی شان تلاش می کنند.

اینکه چگونه می توان در این ایام یادگیری کودکان را متوقف نکرد، چه برنامه های تمرینی را برای آنها اجرا کرد، آموزش مجازی کودکان چطور و از چه سنی باشد و نحوه تعامل والدین با کودکان در اجرای بازیها و فعالیت های بدنی و .

سوالاتی است که هیات ورزش های همگانی با همکاری کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان استان کرمانشاه در قالب پویش سراسری آماده باش و در میزگردی مجازی با حضور حسن کردی پژوهشگر پست دکتری رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و بازی های خانگی در دوران کرونا

کودکان و بازی های خانگی در دوران کرونا