مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-15سياسي

واگذاری 9 ساله بزرگترین خانه خشتی جهان/بازگشایی درب خانه حاج آقاعلی از امروز


طی تفاهم نامه ای، بزرگترین خانه خشتی جهان به مدت 9سال به شهرداری رفسنجان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز با حضور موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان مراسم انعقاد قرارداد واگذاری خانه حاج آقاعلی به شهرداری رفسنجان در بزرگترین خانه خشتی جهان برگزار شد.

محمدرضاعظیمی زاده شهردار رفسنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: سعی کردیم فضای شهری دارای تنوع برای شهروندان ایجاد کنیم و در زمینه توسعه گردشگری هم این مسیر را پیش می بریم.

وی خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی جهان را یکی از جاذبه های ارزشمند گردشگری استان کرمان برشمرد که می تواند محل تعاملات مردم رفسنجان و سایر نقاط کشور باشد.

  شهردار رفسنجان تصریح کرد: از یک سال قبل مذاکراتی مبنی بر واگذاری این خانه به شهرداری صورت گرفت که در نهایت قرار شد بهره برداری از آن به مدت ،9 سال به شهرداری واگذار شود.

از امروز که درب خانه حاج آقاعلی باز می شود سیدمصطفی موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد: بزرگترین خانه خشتی جهان در روستای قاسم آباد حاجی با 12 هزار مترمربع مساحت و 7هزار متر مربع زیربنا یک بنای فاخر در دنیا به حساب می آید که حیف بودکه درب بنا بسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 9 ساله بزرگترین خانه خشتی جهان/بازگشایی درب خانه حاج آقاعلی از امروز

واگذاری 9 ساله بزرگترین خانه خشتی جهان/بازگشایی درب خانه حاج آقاعلی از امروز