مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-15سياسي

همراه با مهمان کربلا تا رسیدن به خیمه سلیمانی در ویژه برنامه های ماه محرم


سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان از تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع در ساختارهای مختلف به منظور معرفت افزایی و بصیرت انقلابی در ماه محرم 99 برای مخاطبان استان خبر داد.

- آرش احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به برنامه های صداوسیمای لرستان در ماه محرم، اظهار کرد: صداوسیمای مرکز لرستان ویژه برنامه های متنوعی را در ساختارهای مختلف به منظور معرفت افزایی و بصیرت انقلابی در ماه محرم 99 برای مخاطبان استان تدارک دیده است.

  پخش ویژه برنامه مهمان کربلا از رادیو لرستان وی خاطرنشان کرد: رادیو لرستان با شروع ماه قیام و شهادت، باهدف تبیین اهداف و پیام‎های نهضت عاشورا و احیای امر به معروف و نهی از منکر، ویژه برنامه مهمان کربلا را در 12 برنامه 75 دقیقه ای از ساعت 18:15 تا ساعت 19:30پخش می کند.

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان با بیان اینکه مهمان کربلا دارای ساختار ترکیبی نمایشی است، افزود: این ویژه برنامه باحضور کارشناسان مذهبی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام و آیتم‎های مختلفی مانند نمایش، روزشمار محرم، معرفی پیرغلامان و گزارش تولید می شود.

احمدی بیان داشت: باتوجه به شیوع است.

وی ادامه داد: همچنین سایر برنامه های رادیو لرستان حال و هوای محرمی خواهند داشت؛برنامه رادیویی سلام لرستان هر روز با آیتم حدیث عاشقی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با مهمان کربلا تا رسیدن به خیمه سلیمانی در ویژه برنامه های ماه محرم

همراه با مهمان کربلا تا رسیدن به خیمه سلیمانی در ویژه برنامه های ماه محرم