مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-15پزشكي

کرمان در مرحله استقرار موج دوم اپیدمی کروناست / نظارت بر مراسم های مذهبی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرمان در مرحله استقرار موج دوم اپیدمی کروناست و آمار روند ثابتی پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با آغاز همه گیری بیماری کووید 18 از اسنفدماه یکسری اقدامات در کشور و استان کرمان انجام شد.

شفیعی ادامه داد: این اقدامات منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس شد و در نتیجه اپیدمی در برخی استان ها مانند کرمان با شیب ملایم به صورت مقطعی و کوتاه پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه استقرار ویروس کرونا با گرم شدن هوا در استان کرمان کاهش یافت، افزود: در گام دوم با بازگشایی صنوف (با حفظ پروتکل های بهداشتی) برنامه های خودمراقبتی و پیشگیری کمرنگ و زنجیره انتقال مجدداً در استان کرمان فعال شد.

موج دوم گسترده تر از موج اول است شفیعی بیان کرد: تقریباً از اواخر خرداد موج دوم اپیدمی کرونا را در استان کرمان تجربه کردیم که نسبت به موج اول بزرگ تر، با همه گیری گسترده تر و تعداد بیمار و تلفات بیشتر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر کرمان در مرحله استقرار موج دوم اپیدمی کروناست و آمار روند ثابتی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: خوش بین هستیم در صورت رعایت نکات بهداشتی و پیشگرانه در مناطق روستایی و شهری استان کرمان به سمت کاهش موارد ابتلاء و قطع زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در مرحله استقرار موج دوم اپیدمی کروناست / نظارت بر مراسم های مذهبی

کرمان در مرحله استقرار موج دوم اپیدمی کروناست / نظارت بر مراسم های مذهبی