مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-15اجتماعي

مدیران مدارس به روند ثبت نام شتاب دهند


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس باید به روند ثبت نام دانش آموزان در پایه اول، هفتم و دهم سرعت دهند تا دغدغه ای متوجه والدین و دانش آموزان نشود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس باید به روند ثبت نام دانش آموزان در پایه اول، هفتم و دهم سرعت دهند تا دغدغه ای متوجه والدین و دانش آموزان نشود.

احمد ناصری 25 مرداد در جریان اجرای فعالیت نمادین سفیران سلامت در شهر اردبیل اظهار کرد: در پایه اول ابتدایی 85 درصد، هفتم 77 درصد و پایه دهم 40 درصد دانش آموزان ثبت نام کرده و آماده شروع سالتحصیلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاعات دانش آموزان و مراحل ثبت نام آنها در سامانه سناد به ثبت رسیده و مدیران مدارس مراحل اولیه شروع سالتحصیلی را با تکمیل ثبت نام و پذیرش دانش آموزان انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع کرونا عملیات ثبت نام دانش آموزان با مراجعه تدریجی خانواده ها به صورت آرام و در طی هفته به شکل منسجم انجام می شود که انتظار می رود این فرآیند تا اوایل شهریور ماه به سرانجام برسد.

ناصری مهلت ثبت نام برای دریافت کتب درسی را تا آخر مرداد ماه اعلام کرد و افزود: دانش آموزانی که سفارش کتب درسی خود را در سامانه به ثبت نرسانده اند تا 30 مرداد ماه فرصت دارند تا این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس به روند ثبت نام شتاب دهند

مدیران مدارس به روند ثبت نام شتاب دهند