مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-15سياسي

انتشار «مجله بین المللی مطالعات ایرانی -اسلامی» ازسر گرفته می شود


انتشار فصلنامه «مجله بین المللی مطالعات ایرانی - اسلامی» با رویکرد جدید در حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی به سردبیری فاطمه جان احمدی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سر گرفته می شود.

- انتشار فصلنامه مجله بین المللی مطالعات ایرانی - اسلامی با رویکرد جدید در حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی به سردبیری فاطمه جان احمدی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مجله بین المللی مطالعات ایرانی - اسلامی پیش از این توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر می شد، اما مدتی روند انتشار آن متوقف شد.

قرار است از این پس این نشریه با رویکرد جدید در حوزه بین الملل به سردبیری فاطمه جان احمدی با موضوعاتی چون معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی به جهانیان، شناخت و معرفی مراجع ایران شناسی – اسلام شناسی در جهان، شناساندن و معرفی شخصیت های برجسته و صاحب نام و تاثیرگذار ایران شناسی و اسلام شناسان و آثار آنها، کشف و مطرح کردن ایران شناسان و اسلام شناسان گمنام، معرفی دستاوردهای علمی ایران شناسان و اسلام شناسان به جهانیان، معرفی و نقد آثار علمی و پژوهشی در همه زمینه های ایران شناسی و اسلام شناسی و معرفی کرسی های علمی ایرانشناسی و اسلام شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «مجله بین المللی مطالعات ایرانی -اسلامی» ازسر گرفته می شود

انتشار «مجله بین المللی مطالعات ایرانی -اسلامی» ازسر گرفته می شود