مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-15اقتصادي

کاهش 23 درصدی حجم سفر به استان اصفهان


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در مجموع کل تردد، در ورودی به استان اصفهان 23 درصد و خروجی از استان 19 درصد کاهش تردد داشته ایم.

- محمدعلی صلواتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که در حال حاضر 145 سامانه ثبت تخلف و عبور و مرور در سطح راه های استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: یکی از وظایف اداره کل حمل و نقل، نظارت بر جاده ها، وضعیت ترافیکی و وضعیت جوی جاده‎ها است، در راستای نظارت مؤثرتر بر محورها مواصلاتی و برآورد شرایط ترافیکی و جوی جاده ها، در سال جاری 28 سامانه نظارت تصویری مبتنی بر عکس در محورهای استان نصب و بهره برداری شد.

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: محورهای اصلی استان اصفهان به ویژه محورهای شریانی، نقاط مه گیر و برف گیر به طور کامل توسط پایش تصویری پوشش داده شده است.

وی با بیان این که 4 دستگاه دوربین مبتنی بر فیلم نیز تا پایان سال به ظرفیت استان اصفهان اضافه می شود، بیان کرد: این دوربین ها در محورهای اتوبان فرودگاه، اتوبان معلم، اتوبان آزادگان و محور نجف آباد به تیران نصب می شود.

صلواتی با تأکید بر این که از طریق دوربین های نظارت تصویری و گشت های راهداری نظارت لازم را بر جاده ها اعمال می کنیم، عنوان کرد: مردم هر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی حجم سفر به استان اصفهان

کاهش 23 درصدی حجم سفر به استان اصفهان