مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15بين الملل

عادی سازی روابط امارات بارژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس خیانت به آرمان فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی با اشاره به عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس آن را در تضاد آشکار با فلسفه تشکیل سازمان کنفرانس اسلامی دانست و تاکید کرد: فلسفه تشکیل سازمان کنفرانس اسلامی حمایت از آرمان فلسطین و همکاری بین کشورهای اسلامی در جهت حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین بود و این اقدام دولت امارات متحده عربی بازی کردن در زمین ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برای تکمیل پازل طرح شکست خورده معامله قرن است.

این استاد دانشگاه اقدام امارات متحده عربی را خیانتی آشکار به سازمان همکاری های اسلامی و آرمان مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد که رژیم اشغالگر قدس را در سرکوب بیشتر مردم مظلوم فلسطین و اشغال بیشتر سرزمین فلسطینیان سوق می دهد.

بدون تردید این اقدام خیانتکارانه دولت امارات برگ ننگین دیگری در کارنامه سیاه و جنگ افروزانه این رژیم در قبال مردم مظلوم یمن و آتش افروزی بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

البته این رژیم و برخی دیگر از دول مرتجع منطقه نظیر عربستان سالهاست در خدمت اهداف ننگین ایالات متحده و رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط امارات بارژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

عادی سازی روابط امارات بارژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است