مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15اقتصادي

رشد 9 درصدی پروانه های بهره برداری معدن در سمنان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 9 درصدی صدور پروانه های بهره برداری معدن در این استان در چهار ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد فروهر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای معدنی استان سمنان اظهار کرد: در چهار ماه گذشته، 12 فقره پروانه بهره برداری در بخش معدن استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

او اظهار کرد: این تعداد پروانه بهره برداری معدن با سرمایه گذاری 56 میلیارد ریال صادر شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال حدود 80 نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، 42 درصد رشد داشته است.

فروهر با بیان اینکه در این مدت 34 فقره مجوز معدنی در استان صادر شده، تصریح کرد: از ابتدای امسال، هفت فقره گواهی کشف با هزینه عملیاتی بیش از 22 میلیارد ریال و تناژ ذخیره 930 هزار تن و همچنین 15 فقره پروانه اکتشاف در بخش معدن استان سمنان صادر شده است.

او با اشاره به اینکه استان سمنان با استخراج سالانه حدود 22 میلیون تن انواع مواد معدنی یک استان مستعد از نظر منابع معدنی از قبیل سیلیس، آهک، گچ، سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 9 درصدی پروانه های بهره برداری معدن در سمنان

رشد 9 درصدی پروانه های بهره برداری معدن در سمنان