مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-15پزشكي

تخت های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافت


معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص 250 تخت بستری به بیمارستان های بعثت و کوثر سنندج برای بیماران مبتلا به کرونا طی هفته گذشته خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص 250 تخت بستری به بیمارستان های بعثت و کوثر سنندج برای بیماران مبتلا به کرونا طی هفته گذشته خبر داد.

صدیق جدیدالاسلامی در گفت و گو با ایسنا به بخشی از اقدامات معاونت درمان دانشگاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تا کنون در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری اشاره کرد و تدوین و اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های درمانی، تعریف بیمارستان های ریفرال کرونای استان و اختصاص بخش اورژانس، یک بخش جنرال (ترجیحاً عفونی یا داخلی) و بخش ICU بیمارستان ها به بیماران کووید 19 را از جمله این اقدامات بیان کرد.

وی افزود: تعیین نقاهتگاه در سطح استان جهت مراقبت بعد از ترخیص و آمادگی جهت پذیرش بیماران، اعلام آمار موارد پذیرش، بستری، مرگ، موارد مثبت، موارد منفی به صورت روزانه از دیگر اقدامات بوده است.

جدیدالاسلامی با اشاره به بهره برداری از آزمایشگاه تخصصی کرونا در هفته های اول شیوع بیماری در بیمارستان توحید، بیان کرد: از این لحاظ کردستان جزء استان های پیشتاز بود به طوری که به جای 72 ساعت ارسال نمونه به انستیتو پاستور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافت

تخت های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافت