مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-15پزشكي

بررسی موارد اورژانسی کرونا تا پیشگیری از چاقی در «طبیب»


برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هر یک علائم، هشدارها و راه های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می کنند.

- برنامه تلویزیونی طبیب این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هر یک علائم، هشدارها و راه های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی طبیب ، برنامه طبیب امروز شنبه 25 مرداد میزبان پزشک فوق تخصص گوارش و کبد خواهد بود و به موضوع کولونوسکوپی خواهد پرداخت و همچنین متخصص طب ایرانی و معاون وزیر بهداشت سوالات مخاطبان را پاسخ می دهند.

طبیب که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می کند فردا یکشنبه 26 مرداد میزبان پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور و رییس بیمارستان خاتم الانبیا خواهد بود و موضوع کرونا و موارد اورژانسی را مرور خواهد کرد، همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع گودی کمر در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه 27 مرداد فوق تخصص غدد و متابولیسم با موضوع پیشگیری از بیماری های مربوط به تیرویید و همچنین پزشک متخصص تغذیه با موضوع پیشگیری از چاقی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه طبیب خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موارد اورژانسی کرونا تا پیشگیری از چاقی در «طبیب»

بررسی موارد اورژانسی کرونا تا پیشگیری از چاقی در «طبیب»