مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-15اقتصادي

اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار از منابع بانک ملت برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار از منابع بانک ملت برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد به مددجویان پرداخت می شود.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیریت امور شعب بانک ملت استان سمنان، اظهار کرد: 94 درصد از اعتبار تخصیص یافته اشتغال مددجویان در سال گذشته جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه کمیته امداد صرفاً به حوزه اشتغال اقتصادی نیست، تصریح کرد: امیدآفرینی در خانواده های تحت حمایت و توانمندی از اولویت های این نهاد حمایتی است.

مسعودیان با تقدیر از اختصاص تسهیلات50میلیارد ریالی از منابع بانک ملت برای ایجاد اشتغال زایی مددجویان این استان اضافه کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت به مددجویان پرداخت می شود.

وی با اشاره به تعامل مطلوب بانک ملت با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، تصریح کرد: تسهیل و تسریع درروند پرداخت تسهیلات به مددجویان این بانک را به عنوان شاخص استان و درجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان سمنان

اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان سمنان