مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-15فناوري

حل مشکل اینترنت در 216 روستای چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 81 سایت bts برای 216 روستا در چهارمحال و بختیاری خیر داد و گفت: این سایت ها به شرط تأمین تجهیزات به سرعت راه اندازی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 81 سایت bts برای 216 روستا در چهارمحال و بختیاری خیر داد و گفت: این سایت ها به شرط تأمین تجهیزات به سرعت راه اندازی می شود.

مرتضی بلالی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حل مشکل دسترسی به اینترنت در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا ویروس و مجازی شدن آموزش ها تاکنون 38 روستا از طریق اپراتور همراه اول و 29 روستا از طریق اپراتور ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: در هفته دولت مدارس روستاهای بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات به صورت رایگان متصل می شوند تا برای بحث آموزش مجازی در صورت ادامه دار بودن تعطیلی مدارس با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در هر شهر و روستایی که امکان دسترسی به ADSL وجود داشته باشد از طریق مخابرات دسترسی به اینترنت مدارس حل می شود و اگر امکان دسترسی به مودم وجود نداشته باشد مشکل دسترسی به اینترنت این مدارس از طریق اپراتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اینترنت در 216 روستای چهارمحال و بختیاری

حل مشکل اینترنت در 216 روستای چهارمحال و بختیاری