مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-15فناوري

برگزاری دوره آنلاین آموزش نرم افزار access


انجمن علمی صنایع دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان دوره آموزشی نرم افزار Microsoft Access را برگزار می کند.

- انجمن علمی صنایع دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان دوره آموزشی نرم افزار Microsoft Access را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، Access یکی از نرم افزارهای شرکت مایکروسافت و یک سیستم مدیریت داده است که با استفاده از آن می توان بانک اطلاعاتی ایجاد کرد، آن را ویرایش کرد و در هر زمان به آن دسترسی پیدا کرد.

بانک اطلاعاتی، پایگاه داده یا دیتابیس مجموعه ای از اطلاعات است که در ساختار منظمی قرار گرفته و در هر زمان قابلیت بازیابی اطلاعات را دارد.

نرم افزار اکسس این امکان را فراهم می آورد که کاربر بانک های اطلاعاتی به وجود آورده و عملیات موردنظر را بر روی آن ها انجام دهد.

بسیاری از برنامه نویسان برای ذخیره اطلاعات نرم افزارهایی که تولید می کنند از نرم افزار دیتابیس اکسس استفاده می کنند.

از دیگر کاربردهای مهم بانک اطلاعات اکسس می توان به تهیه بانک های اطلاعاتی برای نرم افزارهای تحت وب مانند سیستم های مدیریت محتوا اشاره کرد.

مایکروسافت اکسس این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات را در ساختاری منظم ذخیره کرده، به همه یا بخشی از آن ها دسترسی پیدا کرده و همه یا بخشی از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آنلاین آموزش نرم افزار access

برگزاری دوره آنلاین آموزش نرم افزار access