مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-15پزشكي

استان قزوین به 100 دستگاه دیالیز نیاز دارد


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی قزوین گفت: با فرسوده شدن اکثر دستگاه های دیالیز استان برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران کلیوی به 100 دستگاه جدید نیازمندیم.

- فاطمه اشدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیماران خاص در استان دچار مشکلات زیادی اعم از درد و رنج ناشی از بیماری، تأمین هزینه های سنگین درمان، کمبود دارو و تجهیزات مدرن پزشکی مواجهند که به دلیل محدودیت های اعتباری دولت برای جبران بخشی از این نیازها به مشارکت خیرین بسیار نیاز داریم.

وی تصریح کرد: بیماران کلیوی در استان هم از مشکلات ناشی از در نوبت بودن دریافت کلیه، هزینه های سنگین درمان و نبود دستگاه های مدرن و به تعداد کافی در همه مناطق مواجهند که انتظار داریم با کمک خیرین بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین یادآور شد: در استان قزوین حدود 100 دستگاه دیالیز داریم فرسوده شده و برای ارائه خدمات مناسب به بیماران کلیوی باید همه این دستگاه ها نوسازی و جدید شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تشدید تحریم ها ورود دستگاه های دیالیز هم محدود شده و مشکلات بیشتری برای بیماران ایجاد شده و با تلاش فراوان اخیراً 5 دستگاه جدید خریداری شده و وارد چرخه خدمت رسانی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین به 100 دستگاه دیالیز نیاز دارد

استان قزوین به 100 دستگاه دیالیز نیاز دارد