مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-15فناوري

معرفی افزونه حفاظت از لینک های دانلود وردپرس


امروزه وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب به شماره می رود به طوری که 35 درصد سایت های اینترنتی با وردپرس راه اندازی شده اند.

- امروزه وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب به شماره می رود به طوری که 35 درصد سایت های اینترنتی با وردپرس راه اندازی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام ژاکت، در کشور ما سیستم وردپرس مدیریت محتوا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است چراکه بسیار انعطاف پذیر است و می توان از آن برای ایجاد سایت های شخصی، خبری، فروشگاهی، دانلود و فروش فایل و .

استفاده کرد.

اگر با وردپرس کار کرده باشید می دانید که با استفاده از افزونه ها می توانید ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کنید؛ در این متن ما یک افزونه کاربردی با عنوان افزونه حفاظت از لینک های دانلود خارجی وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد که توسط توسعه دهندگان خوب ایرانی طراحی شده است.

ضرورت طراحی افزونه حفاظت از لینک دانلود بیشتر سایت هایی که در زمینه فروش یا دانلود فایل فعالیت می کنند دارای هاست مجزایی برای فایل های قابل دانلود خود هستند که حفاظت از این فایل ها امری ضروری است؛ در غیر این صورت هر کسی با در دست داشتن آدرس فایل های شما می تواند آن ها را هزاران بار دانلود کند و با این کار حتی می توانند هاست دانلود موردنظر را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی افزونه حفاظت از لینک های دانلود وردپرس

معرفی افزونه حفاظت از لینک های دانلود وردپرس