مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-15بين الملل

مسکو طرح تضمین امنیت خلیج فارس را پیشنهاد داد


پس از شکست قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه ایران در شورای امنیت، وزارت خارجه روسیه با انتشار پیامی خطاب به «دونالد ترامپ»، از طرح مسکو برای تضمین امنیت در خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل با 11 رأی ممتنع، دو رأی موافق آمریکا و جمهوری دومینیک و دو رأی مخالف چین و روسیه با شکست سنگینی روبرو شد.

بنا بر گزارش هفته نامه نیوزویک ، حساب کاربری توییتر وزارت خارجه روسیه روز گذشته (جمعه) با تَگ کردن (ضمیمه کردن) حساب کاربری دونالد ترامپ رییس جمهورآمریکا، طرحی را برای تضمین امنیت در منطقه پیشنهاد داد.

وزارت خارجه روسیه خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کرد: شنیده ایم که در جریان پیشنهاد روسیه قرار نگرفته اید.

به طور خلاصه: ما پیشنهاد تضمین امنیت در #خلیج فارس را مطرح می کنیم .

در این پیام همچنین لینک بیانیه اوایل روز گذشته (جمعه) ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز که بر روی وب سایت رسمی کرملین قرار گرفته بود، منتشر شده بود.

وزارت خارجه روسیه در این پیام توییتری از ترامپ خواسته بود که آرامش خود را حفظ کند و حساب توییتری وزارت خارجه روسیه را دنبال کند تا هنگامی که (مایک) پامپئو (وزیر خارجه آمریکا) مشغول است، در #در جریان قرار بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو طرح تضمین امنیت خلیج فارس را پیشنهاد داد

مسکو طرح تضمین امنیت خلیج فارس را پیشنهاد داد