مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-15اقتصادي

94 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان سمنان تخصیص یافت


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از عزم ویژه دستگاه های اقتصادی و به خصوص بانک های استان در اشتغال مددجویان و محرومان خبر داد و گفت: 94 درصد اعتبارات اشتغال سال 98 جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد در دیدار صبح شنبه خود با مسئول امور شعب یکی از بانک های استان سمنان به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه 94 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان تخصیص یافت، ابراز کرد: عزم خوبی برای ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در بخش های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل خانگی و… ارائه شده و توانسته تأثیر خوبی بر توانمند سازی خانوار تحت پوشش بگذارد، افزود: اشتغال به توانمندی خانواده های تحت پوشش کمک کرده و این امکان را ایجاد می کند تا بتوانیم خانواده های دیگری را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

اعطای تسهیلات جدید مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در آینده نزدیک 50 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد به مددجویان پرداخت می شود، تاکید کرد: این موضوع با همکاری یکی از بانک های استان رخ داده که باید از این همراهی قدردانی کرد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه نگاه کمیته امداد صرفاً به حوزه اشتغال اقتصادی نیست، تصریح کرد: امیدآفرینی در خانواده های تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان سمنان تخصیص یافت

94 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان سمنان تخصیص یافت