مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15بين الملل

تحلیل وبگاه لبنانی از سخنان نصرالله در سالروز جنگ 33 روزه


یک وبگاه لبنانی در یادداشتی به بررسی پیام های سخنرانی دیشب «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله پرداخت و نوشت، نصرالله مجموعه پیام های مهمی را در این سخنرانی برای مخاطبان فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به جنگ داخلی نیاز دارد، حفظ کنند.

موضوعی که بی پاسخ نخواهد ماند زیرا بر اساس تهدید استفاده از زور تفسیر می شود.

در ادامه این گزارش آمده، نصرالله در پرداخت به انفجار بندر بیروت دو فرضیه مطرح کرد، حادثه ای اتفاقی یا اقدامی خرابکارانه بوده است.

وی تأکید کرد حزب الله منتظر نتایج تحقیقات می ماند و اگر ثابت شود که رژیم صهیونیستی به این موضوع مرتبط است تل آویو بهایی در هیمن حجم پرداخت خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله در سخنرانی قبلی خود به این فرضیه گریز نزده بود.

النشره سپس نوشت، از سوی دیگر نصرالله بر معادله توازن بازدارندگی با اسراییل تأکید کرد و گفت، پاسخ به شهادت یکی از نیروهای حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه قطعی است و تنها مسأله زمان مطرح است.

در ادامه این گزارش آمده است، دبیرکل حزب الله در واکنش به توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط هم گفت، این در مسیری که برخی حاکمان عرب آن را طی می کنند، طبیعی است اما زمان اعلام این توافق تأکید می کند که برخی کشورهای عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل وبگاه لبنانی از سخنان نصرالله در سالروز جنگ 33 روزه

تحلیل وبگاه لبنانی از سخنان نصرالله در سالروز جنگ 33 روزه