مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15بين الملل

عراق، اقدام اروپا مقابل ترکیه را خواستار شد


وزیر خارجه عراق در تماس هاس تلفنی از کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس خواست نقش کارآمدی را برای توقف حملات مکرر ترکیه و عقب نشینی نیروهای متجاوز این کشور از خاک عراق ایفا کنند.

- وزیر خارجه عراق در تماس هاس تلفنی از کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس خواست نقش کارآمدی را برای توقف حملات مکرر ترکیه و عقب نشینی نیروهای متجاوز این کشور از خاک عراق ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، فؤاد حسین، وزیر خارجه این کشور با ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان و جیمز کلورلی، عضو پارلمان و وزیر مشاور دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا به صورت جداگانه تماس تلفنی برقرار کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، فؤاد حسین با این سه مسئول به بررسی آخرین تحولات سیاسی و امنیتی عراق از جمله حمله پهپادی اخیر ترکیه به منطقه سیدکان در استان اربیل که منجر به کشته شدن دو افسر و یک سرباز ارتش عراق شد، پرداخت.

طبق این بیانیه، وزیر خارجه عراق ضمن ابراز مخالفت خود با نقض حاکمیت کشورش از سوی ترکیه، حمله اخیر این کشور به منطقه سیدکان را محکوم کرد.

وی بر اهمیت ایفای نقش فعال دولت های فرانسه، آلمان و انگلیس برای توقف حملات مکرر ترکیه و خروج نیروهای متجاوز آن از خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق، اقدام اروپا مقابل ترکیه را خواستار شد

عراق، اقدام اروپا مقابل ترکیه را خواستار شد