مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15بين الملل

تصاویر بن زاید خائن در دستان معترضان فلسطینی


فلسطینی های خشمگین با سر دادن شعارهایی و آتش زدن پرچم امارات توافق صلح میان این کشور با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

- فلسطینی های خشمگین با سر دادن شعارهایی و آتش زدن پرچم امارات توافق صلح میان این کشور با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مسجد الاقصی و نواحی مختلف کرانه باختری عصر جمعه شاهد تظاهرات علیه توافق صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی بود.

معترضان خشمگین در مسجد الاقصی با سر دادن شعارها و حمل تصاویر محمد بن زاید، ولیعهد امارات که روی آن عبارت خائن نوشته شده بود این توافق را محکوم کردند.

همچنین در این تظاهرات پرچم امارات به آتش کشیده شد.

در ادامه سربازان اسراییلی به صحن های مسجد الاقصی یورش برده و پلاکاردهای نمازگزاران فلسطینی در محکومیت این عادی سازی را جمع آوری کردند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز با انتشار بیانیه ای، این توافق را خائنانه خوانده و اعلام کردند: این توافق به منزله پاداشی برای دشمن (صهیونیستی) بابت جنایاتش و مصادره قدس و کرانه باختری است.

در این بیانیه تاکید شد، این توافق عادی سازی کامل روابط میان دو طرف همزمان با نادیده گرفتن آشکار خون امت که در راه دفاع از فلسطین ریخته شد و نیز خیانت به حقوق مردم ما در هر ذره از خاک فلسطین را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر بن زاید خائن در دستان معترضان فلسطینی

تصاویر بن زاید خائن در دستان معترضان فلسطینی