مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-15بين الملل

اوباما: ترامپ می خواهد سازمان پست آمریکا را زمین گیر کند


رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای دونالد ترامپ را متهم کرد به اینکه قصد زمینگیر کردن سازمان پست آمریکا با هدف جلوگیری از طرح رای گیری پستی پیش از برگزاری انتخابات ماه نوامبر را دارد و این حرکات وی را در تاریخ سیاست مدرن بی سابقه خواند.

- رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای دونالد ترامپ را متهم کرد به اینکه قصد "زمینگیر کردن سازمان پست آمریکا" با هدف جلوگیری از طرح رای گیری پستی پیش از برگزاری انتخابات ماه نوامبر را دارد و این حرکات وی را "در تاریخ سیاست مدرن بی سابقه" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پولتیکو، این انتقادهای باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به مخالفت علنی دونالد ترامپ با اختصاص بودجه بیشتر به این آژانس فدرال و بخش امنیت انتخابات با هدف جلوگیری از تسهیل رای گیری پستی مطرح شدند.

باراک اوباما به دیوید پلوف، مدیر کمپین سابقش در سال 2008 و مشاور سابق خود طی یک مصاحبه پادکستی گفت: چیزی که تاکنون هرگز دیده نشده این است که یک رییس جمهور بگوید، من می خواهم سازمان پست آمریکا را زمینگیر کنم تا جلوی رای دادن را بگیرم و با صراحت دلیل کارم را خواهم گفت.

این چیزی است که تاکنون نمونه اش را کسی نشنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: ترامپ می خواهد سازمان پست آمریکا را زمین گیر کند

اوباما: ترامپ می خواهد سازمان پست آمریکا را زمین گیر کند