مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-15اجتماعي

روزهای خنک همدان از راه رسید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی چند روز گذشته هوای خیلی گرمی داشتیم و انتظار داریم در این هفته هوای استان به تدریج خنک شود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی چند روز گذشته هوای خیلی گرمی داشتیم و انتظار داریم در این هفته هوای استان به تدریج خنک شود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آب و هوای استان طی هفته جاری بیان کرد: در چند روز گذشته هوای خیلی گرمی داشتیم، دیروز هم به نوعی آخرین روز این هوای گرم بود و انتظار ما این است این هفته هوا مقداری خنک شود.

وی ادامه داد: تا پایان هفته هوا می تواند به تدریج تا پنج درجه نیز خنک تر شود به طوریکه از صبح فردا دماهای کمینه خنک تر خواهد شد و دمای طول روز نیز به تدریج تا پایان هفته کاهش پیدا خواهد کرد.

زاهدی با بیان اینکه آسمان استان در قالب مناطق صاف خواهد بود، افزود: در ساعات بعدازظهر، اوایل شب و در طول شب می توانیم وزش باد را داشته باشیم و امروز به ویژه وزش باد نسبتاً شدیدی را در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم داشت که همراه با گردوغبار نیست.

وی با بیان اینکه تغییرات دمای همدان طی 24 ساعت گذشته از 15 تا 37 درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی اسدآباد و نهاوند با 39 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خنک همدان از راه رسید

روزهای خنک همدان از راه رسید