مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-15سياسي

مقاومت مقابل تحریم، ضد اشغالگرانه است/ امارات هدیه ای انتخاباتی به ترامپ داد


وقتی دشمنان ایران عملیات تحریم و عملیات اشغالگری را در یک ردیف گروه بندی می کنند، باید دانست که مقاومت در مقابل تحریم یک مقاومت ضد اشغالگرانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی تحت عنوان اشغالگری در قلمرو ذهن و ضمیر نسبت به فرجام طرح معامله قرن واکنش نشان داد.

در متن این یادداشت آمده است: سرانجام کوه خیانت که معامله قرن نام گرفته بود، موش زایید و امیری بی درایت در آن سوی خلیج فارس ترجیح داد مهره ای ناچیز شود در ماشین عادی سازی جنگ و جنایت و اشغالگری قدس شریف.

این یک هدیه انتخاباتی بود برای ترامپ و یک هدیه وقیحانه به نتانیاهو که عجز او برای طبیعی سازی و به قول عرب ها تطبیع اشغال را پوشش دهد.

در واقع این نخستین باری نیست که امیری، حاکمی و یا خانی در گوشه ای از حوزه تمدن اسلامی خیانت به قدس را توجیه می کند.

ابن اثیر مورخ شهیر قرن هفتم هجری قمری با اشاره به یکی از همین قدس فروشان بدنام تاریخ نوشت تسلیم بیت المقدس به (صلیبیون) فرنگی موجب یک وهن بزرگ برای مسلمین است و چنان دردبار است که نمی توان آن را وصف کرد.

او دعا می کرد که خدا راه فتح قدس و بازگشت آن به مسلمین را بگشاید: وتسلّم الفرنج البیت المقدس، واستعظم المسلمون ذلک وأکبروه، ووجدوا له من الوهن والتألم ما لا یمکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مقابل تحریم، ضد اشغالگرانه است/ امارات هدیه ای انتخاباتی به ترامپ داد

مقاومت مقابل تحریم، ضد اشغالگرانه است/ امارات هدیه ای انتخاباتی به ترامپ داد