مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-15اقتصادي

واکسیناسیون رایگان دام های سبک اسدآباد علیه تب مالت و آبله


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح رایگان واکسیناسیون تب مالت و آبله به صورت همزمان در دام های سبک سطح دامداری های روستایی و صنعتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح رایگان واکسیناسیون تب مالت و آبله به صورت همزمان در دام های سبک سطح دامداری های روستایی و صنعتی این شهرستان خبر داد.

عادل بصیری محمدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مهار بیماری های مشترک انسان و دام انجام همزمان طرح واکسیناسیون رایگان تب مالت و آبله در دام های سبک شامل بره و بزغاله سطح دامداری های روستایی و صنعتی شهرستان از یک ماه پیش آغاز شده و همچنان در حال اجراست که تاکنون در این رابطه 13 هزار و 512 رأس دام سبک علیه بیماری تب مالت واکسینه شده اند.

وی با اشاره به پیش بینی واکسیناسیون 40 هزار تب مالت و 190 هزار آبله در دام های سبک شهرستان افزود: در حال حاضر این طرح در 31 واحد روستایی، سه منطقه عشایری و شش واحد گاوداری صنعتی اجرا شده و همزمان با واکسیناسیون تب مالت تکه برداری گوش نیز صورت می گیرد.

بصیری محمدپور با بیان اینکه تاکنون 13512 رأس بره و بزغاله علیه تب مالت و 50 هزار رأس دام سبک علیه آبله واکسینه شده است، خاطرنشان کرد: بیماری آبله و تب مالت از بیماری های استراتژیک و مهم بوده و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رایگان دام های سبک اسدآباد علیه تب مالت و آبله

واکسیناسیون رایگان دام های سبک اسدآباد علیه تب مالت و آبله