مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-15اقتصادي

وقتی با پول می توان خیابان و پیاده راه را خرید


چند روز در این مسیر به آمدوشد خودروها دقت می کنم هرچند قدم یک نمایشگاه اتومبیل سبز شده است و خودروها مقابل آن صف کشیده اند، تعدد نمایشگاه ها توجهم را جلب می کند و همین می شود سوژه گزارشم.

- به جهت عرض کم در خیابان نواب تنها 2 خودرو می توانند از آن عبور کنند و معمولاً هم یک سوی اتومبیل پارک است؛ از دور نظاره می کنم که اتوبوس سازمان اتوبوسرانی به علت وجود خودرو مجبور می شود چند متر آن طرف تر از ایستگاه توقف کند؛ مسافران عصبانی و غرغرکنان سوار بر اتوبوس می شوند.

فاطمی یکی از ساکنان این خیابان به ما می گوید: تا چند سال پیش نمایشگاهی در این خیابان وجود نداشت از 10 سال پیش که اولین نمایشگاه راه افتاد یک به یک نمایشگاه ها زیاد شدند تردد در خیابان اغلب دشوار است و علاوه بر اشغال خیابان، بعضاً همین یک متر را هم خودروهای این نمایشگاه ها اشغال می کنند.

اغلب دلالان جلوی این نمایشگاه ها حضور دارند و این موضوع حتی رفت وآمد زن و بچه مردم را در پیاده رو سخت کرده است.

یکی از رانندگان سازمان اتوبوسرانی که در مسیر دروازه رشت به مینودر فعالیت دارد، می گوید: یک سالی می شود که در مسیر مشغول به فعالیت هستم؛ نمایشگاه های خودرو از خیابان نواب ترافیک ایجاد می کنند و متأسفانه مأموران راهنمایی و رانندگی به جای اینکه به نمایشگاه داران خرده بگیرند به ما ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی با پول می توان خیابان و پیاده راه را خرید

وقتی با پول می توان خیابان و پیاده راه را خرید