مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-15اقتصادي

تاریخ تحویل واحدهای مسکن ملی مشخص شد


وزیر راه و شهرسازی زمان تحویل واحدهای مسکن ملی را دو هفته آینده اعلام کرد.

- ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه به طور طبیعی تمامی اقدامات از جمله تولید و عرضه مسکن و همچنین اخذ مالیات از خانه های خالی در جهت تعادل عرضه در بازار مسکن انجام می شود، گفت: هر سیاست و برنامه ریزی که تسهیل کننده در عرضه مسکن باشد می تواند زمینه ساز بهبود وضعیت این بازار باشد.

او ادامه داد: بازار های موازی هم در حوزه بخش مسکن تاثیر گذار بوده و تحولاتی که در بورس و اقتصاد کشور طی چند ماه گذشته ایجاد شده است می تواند نقش موثری داشته باشد.

او ادامه داد: سیاست های اقتصادی کشور همچنان پابرجاست و مدیریت و انتظام بخشی در این حوزه می تواند بر کاهش التهابات بخش مسکن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه بخش دوم اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه کنترل بازار مسکن اجرای طرح اقدام ملی مسکن بوده است، تاکید کرد: تکمیل خانه های مسکن مهر حمایت از مستاجران و موجران از جمله سیاست هایی بوده که در این بازار اجرایی شد و طبق زمان بندی تحویل واحد ها صورت گرفته است.

برگزاری جشن اتمام پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرها اسلامی در ادامه به تکمیل واحد های مسکن مهر در شهر های مختلف اشاره کرد، گفت: در بسیاری از شهر ها جشن اتمام مسکن مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ تحویل واحدهای مسکن ملی مشخص شد

تاریخ تحویل واحدهای مسکن ملی مشخص شد