مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15بين الملل

امارات، بحرین و عربستان در صف خیانت و مزدوری ایستاده اند


دبیرکل گردان های سید الشهداء (ع) عراق با اشاره به توافقنامه صلح میان امارات و تل آویو، گفت: امارات، بحرین و عربستان صَفی از خیانت و مزدوری را تشکیل داده اند.

- دبیرکل گردان های سید الشهداء (ع) عراق با اشاره به توافقنامه صلح میان امارات و تل آویو، گفت: امارات، بحرین و عربستان صَفی از خیانت و مزدوری را تشکیل داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، ابو آلاء الولایی دبیرکل گردانهای سید الشهداء (ع) عراق به توافقنامه صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پُست توییتری در این خصوص اعلام کرد: مثل تکه های دومینو، کشورهایی که به دنبال سراب آمریکا له له می زنند، در باتلاق خیانت سقوط می کنند و به دنبال عادی سازی روابط با اسراییل می روند.

دبیرکل گردانهای سید الشهداء (ع) عراق در ادامه تأکید کرد: امارات در مسیر عادی سازی روابط گام برداشته و به زودی نوبت عربستان و بحرین و دیگران است؛ صفی از خیانت، ترس و مزدوری.

وی همچنین نوشت: با این حال، قدس برای ما مثل کربلا، نجف، موصل و بغداد است و به زودی پرچم های ما در آسمان آنجا برافراشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات، بحرین و عربستان در صف خیانت و مزدوری ایستاده اند

امارات، بحرین و عربستان در صف خیانت و مزدوری ایستاده اند