مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15اقتصادي

لبنیات در راه رسیدن به قله قیمت ها


یکی از عوامل افزایش قیمت لبنیات برداشته شدن ارز حمایتی دولت از نهاده های دامی است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق اصناف زنجان گفت: یکی از عوامل افزایش قیمت لبنیات برداشته شدن ارز حمایتی دولت از نهاده های دامی است.

سیدمحمود موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت لبنیات، اظهار کرد: یکی از عوامل افزایش قیمت لبنیات برداشته شدن ارز حمایتی دولت از نهاده های دامی است که رشد قیمت ها را برای این مواد غذایی صعودی کرد.

وی با بیان اینکه تامین نهاده های دامی با ارز نیمایی موجب افزایش هزینه های تولید شده و این نیز از جمله عواملی است که می تواند موجب افزایش قیمت لبنیات شود، افزود: افزایش قیمت ظروف بسته بندی محصولات لبنی نیز از دیگر عواملی است که بر افزایش قیمت لبنیات تاثیر گذاشته است.

این مسئول ادامه داد: مجموع عوامل یاد شده سبب افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی شده و نظارت بر قیمت ها نیز بر اساس نرخ اعلامی ستاد تنظیم بازار انجام می شود و اگر تخلفاتی مشاهده شود بلافاصله تشکیل پرونده شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

رییس اتاق اصناف زنجان با اشاره به کم فروشی کارخانجات تولید محصولات لبنی، تصریح کرد: نظارت بر فعالیت کارخانه ها برعهده سازمان صنعت معدن و تجارت است، متاسفانه گاها کم فروشی از سوی برخی از واحدهای تولیدی لبنیات مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنیات در راه رسیدن به قله قیمت ها

لبنیات در راه رسیدن به قله قیمت ها