مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15ورزشي

یک نکته با خداداد افشاریان؛ «فیتوی» سیاسی در کمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد


اکنون مدیریت فوتبال استان بر عهده خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین المللی فوتبال است که بی شک او تجربه لازم برای هدایت فوتبال استان را دارد و باید با تقویت نقاط مثبت و رفع تدریجی نقاط ضعف فوتبال استان را از جایگاه فعلی به نقطه مطلوب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش استعدادهای ناب فراوانی در بسیاری از رشته های ورزشی دارد که فوتبال یکی از این رشته های با قابلیت ها و استعدادهای فراوان در نقطه نقطه استان است.

در همه سال هایی که به یاد داریم نخبگان فوتبالی از این استان در کشور هنرنمایی کردند که شامل بازیکنان و داوران فوتبال بودند در رده بانوان این هنرنمایی بیش از  آقایان بوده کسب مقام های متعدد قهرمانی و دعوت گسترده به تیم های ملی فوتبال و فوتسال و حتی کسب عنوان بهترین بازیکن بانوی ایران در چند سال اخیر موید این موفقیت ها و دستاوردها بوده است.

در عرصه داوری افرادی چون خداداد افشاریان که به درجه بین المللی هم رسید و سایر داوران جوان نشان دهنده ظرفیت های استان در عرصه داوری به عنوان یکی از ارکان 5 گانه فوتبال شامل هواداران، بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران فوتبال است.

اکنون مدیریت فوتبال استان بر عهده خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین المللی فوتبال است که بی شک او تجربه لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نکته با خداداد افشاریان؛ «فیتوی» سیاسی در کمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

یک نکته با خداداد افشاریان؛ «فیتوی» سیاسی در کمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد