مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15بين الملل

وزیر دفاع فرانسه در بیروت: کنار لبنان ایستاده ایم


وزیر دفاع فرانسه در کنفرانسی مطبوعاتی طی سفرش به لبنان از پیشنهاد این کشور برای اعزام تیم محققان برای مشارکت در تحقیقات پیرامون انفجار اخیر در بندر بیروت خبر داد.

- وزیر دفاع فرانسه در کنفرانسی مطبوعاتی طی سفرش به لبنان از پیشنهاد این کشور برای اعزام تیم محققان برای مشارکت در تحقیقات پیرامون انفجار اخیر در بندر بیروت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در جریان این کنفرانس اعلام کرد: فرانسه در کنار لبنان ایستاده است.

فرانسه همیشه کنار لبنان و مردمش بوده است به همین منظور حدود 700 نظامی فرانسوی در ناو هواپیمابر تونیر آماده ارائه حمایت از لبنان پس از انفجار بیروت هستند که در چهارم اوت رخ داد.

وزیر دفاع فرانسه همچنین خاطر نشان کرد، این 700 نظامی خود را برای کمک به شهر بیروت و ساکنان آن آماده کرده اند و استعداد و تواناییهای بسیاری دارند.

در این میان مهندسان متخصص ارتش در ساخت و ساز و هنگی از غواصان برای کسب اطمینان از عدم وجود باقیمانده ها و آثار که رسیدن به بندر بیروت را سخت می کند، وجود دارند.

وی در ادامه افزود، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه اولین شخصی بود که از ارسال کمک به لبنان خبر داد و روز بعد از انفجار نخستین هواپیمای حامل کمک و تجهیزات نجات و مواد امدادرسانی های اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع فرانسه در بیروت: کنار لبنان ایستاده ایم

وزیر دفاع فرانسه در بیروت: کنار لبنان ایستاده ایم